Programy „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” finansowane przez Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej ze środków Funduszu Solidarnościowego na 2025 rok są realizowane przez Fundację „Nasza Fundacja” w Jeleniej Górze. Program ma na celu na celu wsparcie osób z niepełnosprawnościami oraz ich rodzin.
Program „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”:
- Celem jest zapewnienie dostępu do asystenta osobistego dla dzieci w wieku 2-16 lat i dorosłych z ustaloną niepełnosprawnością, co ma wspierać ich samodzielność i codzienne funkcjonowanie.
- Dokumenty wymagane do zgłoszenia: karta zgłoszenia, kopia orzeczenia o niepełnosprawności oraz zakres czynności asystenta, klauzula informacyjna RODO w ramach Programu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością”, zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
- Zgłoszenia przyjmowane są bezpośrednio w biurze Fundacji lub mailowo pod adresem: asystent@fundacjanaszafundacja.pl.
Przyjęcie do udziału w programie uwzględnia kolejność zgłoszeń oraz sytuację życiową uczestników. Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 669 690 696 lub bezpośrednio w:
Biurze Projektów
Budynek MOPS, pokój 304 (III piętro)
Aleja Jana Pawła II 7
58-506 Jelenia Góra
Tel. 669 690 696
Poniedziałek – Piątek 10:00 do 14:00
Dokumenty do pobrania „Asystent Osobisty”:
Program – Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością – dla Organizacji Pozarządowych